donderdag 30 augustus 2018

Hoe kan ik aan extra geld komen?

Tja, die vraag heb ik mezelf ook regelmatig afgevraagd. Hoe kan ik aan extra geld komen? Je hoopt dat Google het antwoord heeft, maar in plaats daarvan krijg je wazige internet pagina's over thuiswerk, multi level marketing en leningen. Niet echt het resultaat waar je op gehoopt had.

Geld bijverdienen via internet

Misschien dat je geld kan verdienen aan internet, maar dan heb je wel enige kennis nodig van html, een internetpagina en een adsense account. Dan zou je advertentie's als deze kunnen plaatsen op je website en geld verdienen via Google Adsense.

Hoe verdien ik snel geld?

Met Google in ieder geval niet. Een klikje komt neer op een paar centen, dus als je geen groot netwerk heb, of een enorm populair forum ofzo, dan kom je niet heel ver op deze manier. Dit gaat ook op voor youtube, of je moet een paar duizend abonnees hebben, anders zetten de advertenties niet echt zoden aan de dijk.

Hoe kom ik aan extra geld

Tja, een baantje erbij, de loterij winnen of gewoon veel geld besparen, want dat kan ook geld opleveren per maand!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten